سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مرداد 31 , ساعت 6:13 عصر

تنظیمات دستگاه حکاکی لیزری برای نقش زنی روی پارچه جین

  از کاربرد های دستگاه لیزر حکاکی می توان به   ایجاد نقش بر روی پارچه اشاره کرد که بسیار جذاب و زیبا ست. افراد تولید کننده  از لیزر حکاکی برای ایجاد نقوش استفاده می کنند. اما  باید توجه داشت این امر به سادگی صورت نمی پذیرد واستفاده از لیزر بر روی پارچه محدودیت هایی نیز دارد. 

 برای یک حکاکی لیزری موفقیت آمیز بر روی پارچه جین  نکات مورد نظر را خواهیم گفت.

مرحله اول: ابتدا تکه ای از پارچه را به عنوان آزمایش بر روی بستر لیزر قرار دهید:

خوب اولین مرحله قرار دادن تکه ای از پارچه جین بر روی بستر لیزر است. ممکن است استفاده از آهنربا برای نگه داشتن پارچه به صورت ثابت نیاز باشد. شما می توانید آهنرباهایی که بر روی پارچه قرار گرفته است را در گوشه های شکل زیر مشاهده کنید. از آهنرباهایی استفاده کنید که نازک تر از ارتفاع لیزر هستند.  بعد از اینکه همه موارد را در جای خود قرار دادید، ارتفاع کانونی لیزر را تنظیم کنید. ما از تابع داده محور Z و دستگاه برای تنظیم استفاده می کنیم.

مرحله دوم:برای حکاکی لیزری و نقش زنی بر روی پارچه جین، Lasercut را بر روی 5?3 تنظیم کنید:

با استفاده از گزینه Lasercut می توان 16 تنظیم مختلف را برای رنگ های متفاوت انجام داد. ما از 4 مستطیل استفاده کردیم و قدرت  هر کدام از حکاکی ها را برای هر چهار مستطیل تنطیم نمودیم.  چهار مستطیل خود را بکشید و سپس هر کدام از آنها را به تنهایی انتخاب کنید. در نهایت قدرت مناسب برای انجام حکاکی لیزری را انتخاب نمایید.

مرحله سوم:  حکاکی را به صورت آزمایشی انجام دهید و سپس تنظیمات  مناسب را به کار ببرید:

در مرحله قبل برای قدرت نقش زنی از 10 ،15 ، 20 و 25 درصد استفاده کردیم. شما می توانید تصاویر موجود را مشاهده کنید. قدرت 10 درصد تغییرات قابل توجهی بر روی رنگ پارچه نداشت. بنابراین  تنظیمات مناسب برای پارچه ما بین 10 الی 20 درصد بود. به همین منظور آزمایش خود را تکرار کردیم تا به یک تنظیم قابل قبول دست یابیم.

مرحله چهارم: تنظیمات مناسب را به دست آورید و آن را  یادداشت نمایید:

حالا باید تنظیمات مناسب را به دست آورید.  برای اینکار قدرت های به کار رفته و تاثیر هر کدام بر روی رنگ پارچه را یادداشت کنید.

 


شنبه 95 مرداد 30 , ساعت 4:32 عصر

هدف از این پروژه ایجاد نقش بر روی ژاکت جین قدیمی بود. تصاویری که برای این حکاکی با لیزر و نقش زنی مورد استفاده قرار گرفته، پرینت شده است. برای انجام اینکار، طرح اولیه ساده سازی شد و یک فایل وکتور به دست آمد.

مرحله اول: آزمایش و بررسی

ابتدا باید تنظیمات لازم برای کاغذ و پارچه انجام شود. برای اینکار باید تکه ای از پارچه مورد نظر را بردارید و تنظیمات مختلف را بر روی آن را تست نمایید. به عنوان مثال، ما در این آموزش از تنظیمات  مختلفی مثل قدرت  42 و سرعت 100 برای نقش زنی بر روی پارچه استفاده کردیم.

مرحله دوم: ثابت کردن فایل مورد نظر بر روی پارچه

فایل وکتور ایجاد شده 8 در 10?25 اینچ بود. این فایل در مرکز پارچه قرار گرفت و ثابت گردید. اگرچه این روش زیاد دقیق نیست اما در این مورد مشکلی پیش نخواهد آمد و طرح مورد نظر ما به درستی حک خواهد شد.

مرحله سوم: بارگذاری

برای قرار دادن پارچه در بستر لیزر، می توان از تکه های چوب استفاده کرد که کمی بزرگتر از تصویر قرار گرفته بر روی پارچه است. از آنجایی که پارچه های جین معمولا سنگین هستند به راحتی حرکت نخواهند کرد اما باز هم باید از تکه های چوب برای ثابت نگه داشتن آن استفاده کرد.

مرحله چهارم: حکاکی با لیزر و نقش زنی

تنظیمات مورد استفاده در این روش ، قدرت 80 و سرعت  100 بود.  بعد از ثابت کردن پارچه، حکاکی با لیزر به خوبی انجام شد.

 


چهارشنبه 95 مرداد 20 , ساعت 6:4 عصر

دستگاه  لیزر حکاکی

پرسناژ شرکتارائه دهنده و فعال در زمینه انواع دستگاه‌های حکاکی لیزری و نیز ماشین حکاکی لیزر  (حکاکی ظریف روی فلزات و غیرفلزات )می باشد. دستگاه های حکاکی لیزراین شرکت در مدل ها و طرح های متفاوت و متمایز، متناسب با فعالیت  ارائه می شود و در دو دسته بندی کلی ارائه می شود. دسته بندی اولیه به صورت ماشین حکاکی لیزری فلزات و دسته بندی دوم با عنوان دستگاه لیزرحکاکی غیر فلزات است. کاربردهای حکاکی لیزری در واقع اینگونه بیان می شود. حکاکی با لیزر راهکاری عالی برای درج نشان و آرم خود روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر روی مشتریانتان است. حکاکی با لیزر روی هر ماده و متریالی قابل اجرا است. این حکاکی میتواند بر روی انواع چوب، شیشه ، پارچه، کاغذ و مقوا و همچنین مواد گرانقیمت فلزی و غیر فلزی مثل طلا، یاقوت ، الماس … صورت گیرد.مدل های مختلف ماشین لیزر حکاکی پرسناژ شامل FLM , MUV , MC, MF و مدل های دیگری از دستگاه  حکاکی لیزری است که میتوانید از آن ها دیدن کنید و متناسب با بودجه و نیاز خود خرید خود را انجام دهید.


چهارشنبه 95 مرداد 20 , ساعت 5:55 عصر

آشنایی با دستگاه لیزر حکاکی

شرکت بین المللی پرسناژ  در زمینه فروش دستگاه لیزر حکاکی و ماشین های برش لیزری  و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر علاوه بر حضور موثر در عرصه فروش، خدمات پس از فروش و آموزش رایگان کارکرد با انواع ماشین های لیزر حکاکی  به ارائه خدمات تخصصی در رابطه با صنایع زیر بنایی و تامین کلیه ماشین های حکاکی لیزری  و تجهیزات مرتبط از مرحله شناسائی تا تامین و  نصب و راه اندازی آموزش و خدمات فنی مهندسی پس از فروش می پردازدو افتخار دارد که در خدمت شما عزیزان می باشد. شرکت بین المللی پرسناژ با مشارکت فعال در اجرای پروژه های بزرگ تولیدی به تجهیز مجتمع های تولیدی صنعتی اقدام می نماید . این شرکت با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا با کیفیت مورد قبول و قیمت های رقابتی از طریق همکاری باHans Yueming Laser  در خدمت مشتریان داخلی و خارجی می باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ