سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم»خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 مهر 25 , ساعت 12:19 عصر

خدمات حکاکی لیزر و لیزر حکاکی

حفظ و نگهداری خاطراتی که در سال های گذشته با عزیزان خود داشتیم یکی از سخت ترین کارهایی است که  بیشتر افراد به دنبال انجام آن هستند. این موضوع بیشتر در میان اعضای یک خانواده دیده می شود. اما سوال اینجاست که چگونه می توان خاطرات را در ذهن یک فرد جاودانه کرد؟

به طور سنتی افراد تلاش می کنند از تصاویر و عکس ها برای سازماندهی و ذخیره کردن این خاطرات استفاده کنند. با گذشت زمان فیلم های ویدئویی نیز به جمع این ابزارها پیوست و بیشتر از قبل در میان افراد محبوب شده است. برخی از خاطرات را نمی توان در یک فیلم ویدئویی نشان داد. اگرچه روش های مختلفی برای ثبت و نگهداری خاطرات وجود دارد اما استفاده از دستگاه لیزر برای حکاکی لیزری  بسیار موثر خواهد بود.

مفهوم منجمد شده در یخ را می توان با استفاده از کریستال های سه بعدی حکاکی شده نشان داد. حالا سوال اینجاست که دستگاه حکاکی لیزری چگونه کار می کند. افراد متخصص در این زمینه تلاش می کنند  اشیا یا سایر موارد دلخواه   افراد را  بر روی کریستال ها حکاکی کنند و بتوانند خاطرات آنها را جاودانه نمایند.

ظرافت و وضوح کار از طریق کریستال انجام می شود و  تصاویر دلخواه در داخل آن حکاکی می شود. کریستال هایی که با لیزر حکاکی شده اند را می توان در بازار ببینید.

فروش لیزر حکاکی

فروش دستگاه حکاکی لیزر

کافیست به یک فروشگاه بروید و از آنجا  کریستالی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است. در نهایت توان این را دارید طرح و شکل آن را بر اساس نیاز موجود سفارشی سازی کنید و هر طرحی با هر چقدر خط و خطوط حکاکی نمایید آن هم بسیار با کیفیت و تمیز. مشتریان دوست دارند هدایای خود را برای عزیزانشان سفارشی سازی نمایند. کریستال هایی که با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی می شوند  در اندازه ها و  اشکال مختلفی وجود دارد.  از سوی دیگر، اگر بخواهید کریستال سفارشی داشته باشید اینکار به راحتی امکان پذیر است.  کافیست تصویر یا عکس  مورد نظر خود را فراهم کنید و سپس کریستال مد نظر را انتخاب نمایید. شما می توانید اندازه و شکل کریستال را بسته به شرایط موجود انتخاب کنید. شما می توانید نورهای LED را به این کریستال ها اضافه کنید.

در این شرایط با چرخاندن کریستال نور نیز نمایش داده می شود و یک افکت جادویی ایجاد می گردد. افرادی که چنین هدایای خاصی را دریافت می کنند احساس منحصر به فرد بودن خواهند کرد زیرا تلاش و فکر شما بی نظیر بوده است.  خاطره ای که شما آن را جاودانه می کنید برای همیشه در قلب و ذهن او باقی خواهد  ماند. محصولاتی که با استفاده از دستگاه لیزر بر روی آن ها حکاکی لیزری  می شود خوشبختانه با قیمت زیادی به فروش نمی رسد  اما اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید بهتر است به صورت آنلاین همه قیمت ها را با هم  مقایسه کنید.

انواع دستگاه های لیزر

اگر می خواهید منحصر به فرد باشید سعی کنید کریستال های موجود را سفارشی سازی کنید. اگرچه این موضوع کمی هزینه بر است اما  ارزشش را خواهد داشت زیرا برای شما به جاودان خواهد ماند و شما کار بسیار زیبایی را در اختیار خواهید داشت که هر کس از گرفتن کادوی این چنینی از شما بسیار لذت می برد. شما می توانید این هدایا را برای سال ها در کنار خود داشته باشید. بنابراین زمانی که صحبت از هدایای حکاکی شده به میان می اید، حکاکی سه بعدی بهتر از حکاکی دو بعدی خواهد بود.

حکاکی لیزری فلزات
حکاکی لیزری غیر فلزات

سه شنبه 95 مهر 20 , ساعت 11:7 عصر

جاودانه کردن خاطرات با  حکاکی توسط لیزر

به خاطر سپردن خاطرات و در واقع ثبت خاطرات گذشته کاری است دشوار و بیشتر افراد به دنبال آن هستند امااین کار چگونه امکان پذیر است؟
افراد تلاش می کنند از تصاویر و عکس ها برای سازماندهی و ذخیره کردن این خاطرات استفاده کنند.

با گذشت زمان فیلم های ویدئویی نیز به جمع این ابزارها پیوست و بیشتر از قبل در میان افراد محبوب شده است. برخی از خاطرات را نمی توان در یک فیلم ویدئویی نشان داد. اگرچه روش های مختلفی برای ثبت و نگهداری خاطرات وجود دارد

اما استفاده از دستگاه های لیزر برای حکاکی لیزری  بسیار موثر خواهد بود.  مفهوم منجمد شده در یخ را می توان با استفاده از کریستال های سه بعدی حکاکی شده نشان داد. حالا سوال اینجاست که این موارد چگونه کار می کند؟

افراد متخصص در این زمینه تلاش می کنند  اشیا یا سایر موارد دلخواه   افراد را  بر روی کریستال ها حکاکی لیزری کنند و بتوانند خاطرات آنها را جاودانه نمایند. ظرافت و وضوح کار از طریق کریستال انجام می شود و  تصاویر دلخواه در داخل آن حکاکی می شود. کریستال هایی که با لیزر حکاکی شده اند را می توان در بازار مشاهده کرد. کافیست به یک فروشگاه بروید و از آنجا  کریستالی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است.می توانید برای بهره گیری از خدمات حکاکی لیزری از شرکت های فعال در این زمینه نیز کمک بگیرید.

در نهایت قادر خواهید بود طرح و شکل آن را بر اساس نیاز موجود سفارشی سازی کنید. مشتریان دوست دارند هدایای خود را برای عزیزانشان سفارشی سازی نمایند. کریستال هایی که با استفاده از لیزر حکاکی می شوند  در اندازه ها و  اشکال مختلفی وجود دارد.  از سوی دیگر، اگر بخواهید کریستال سفارشی داشته باشید اینکار به راحتی امکان پذیر است.  کافیست تصویر یا عکس  مورد نظر خود را فراهم کنید و سپس کریستال مد نظر را انتخاب نمایید. شما می توانید اندازه و شکل کریستال را بسته به شرایط موجود انتخاب کنید.

همانطور که می دانید میتوان به دو دسته کلی از خدمات حکاکی لیزری و دستگاه های لیزر حکاکی استفاده کرد.

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری که بر روی انواع فلزات مختلف قابل اجراست و می تواند به صورت صنعتی و نیمه صنعتی از آن استفاده کرد.

حکاکی لیزری غیر فلزات

حکاکی لیزری بر روی انواع مختلف غیر فلزات از جمله چوب، سنگ، شیشه و …. که میتوان حکاکی لیزری بر روی کریستال ها را به عنوان گونه ای بارز از این کار های هنری معرفی کرد. 

  خاطره ای که شما آن را جاودانه می کنید برای همیشه در قلب و ذهن او باقی خواهد  ماند. محصولاتی که با استفاده از دستگاه لیزر بر روی آن ها حکاکی می شود خوشبختانه با قیمت زیادی به فروش نمی رسد  اما اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید بهتر است به صورت آنلاین همه قیمت ها را با هم  مقایسه کنید. اگر می خواهید منحصر به فرد باشید سعی کنید کریستال های موجود را سفارشی سازی کنید.

اگرچه این موضوع کمی هزینه بر است اما  ارزشش را خواهد داشت. شما می توانید این هدایا را برای سال ها در کنار خود داشته باشید. بنابراین زمانی که صحبت از هدایای حکاکی شده به میان می اید، حکاکی لیزری سه بعدیبهتر از حکاکی لیزری دو بعدی خواهد بود.


سه شنبه 95 مهر 20 , ساعت 11:4 عصر

 

مشکلات رایج در مورد دستگاه حکاکی و برش لیزری

موارد اشاره شده در زیر میتواند در بالا بردن توانایی در ارائه خدمات حکاکی لیزری   کارامد باشد..

اگر دستگاه حکاکی لیزری بوت شود اما آغاز به کار نکندمی توان مراحل زیر را انجام داد:
1? اول از هر کاری باید مطمئن شوید که الکتریسیته و برق دستگاه وصل شده است و به خوبی کار می کند.
2? باید اطمینان حاصل کنید که پارامترهای اصلی به درستی تنظیم شده است.
روش انجام کار

  1. سیم های برق را دوباره بررسی کنید.
  2. بر اساس دستورالعمل های موجود، پارامترها را دوباره تنظیم کنید.

اگر دستگاه بدون لیزر کار می کند:

  1. باید مطمئن شوید که مسیر نوری به درستی کار می کند.
  2. مطمئن شوید که مشکلی در مسیر وجود ندارد.

روش انجام کار:

  1. مسیر نور را تنظیم کنید.
  2. مطمئن شوید که اشعه را به مکان مناسب وصل می کنید.

لیزر زمانی که در حال کار است روشن و خاموش می شود:

  1. باید مطمئن شوید که چرخه آب به درستی کار می 2? کند.
  2. اطمینان حاصل کنید که ولتاژ منبع تغذیه ثابت و پایدار است و نوسانی ندارد.

روش انجام کار:

  1. تانک آب و واتر پمپ را تمیز کنید. لوله های موجود را پاکسازی نمایید.
  2. از تثبیت کننده ولتاژ برای منبع تغذیه خود استفاده کنید.

داده های آنلاین را نمی توان وارد دستگاه لیزر کرددر این صورت باید بدانید که:

  1. باید بدانید کابل ارتباطی متصل شده است یا خیر.
  2. باید مطمئن شوید که نرم افزار USB به خوبی بر روی دستگاه نصب شده است یا خیر.

روش انجام کار:

1?سیستم را خاموش کنید و کابل ها را دوباره وصل کنید.

2?نرم افزار و درایو USB را دوباره نصب کنید.

اندازه پردازش شده با مقدار تنظیم شده در نرم افزار هماهنگ نیست:

  1. نرم افزار را نصب کنید.
  2. فعالیت ها را تنظیم کنید.

روش انجام کار:

  1. نرم افزار اصلی را نصب کنید تا پارامترهای اولیه و اصلی دوباره بازیابی شود.
  2. اندازه ناحیه کاری را تعیین کنید.

کنترل پنل هیچ نوری ندارد:
خطوط شل شده اند. شما باید از این مورد اطمینان حاصل کنید که خطوط شل نشده باشند.

اگرتنظیم مجدد بوت محدود شده است:
ممکن است مشکلی در سوییچ و سیگنال محدود وجود داشته باشد. پارامترهای نرم افزار و تنظیمات سوییچ را بررسی کنید.

اگر حکاکی ها و برش ها جابه جا شده است:

  1. سیم زمین الکتریکی را دو متر پایین تر از سطح زمین دوباره وصل کنید.
  2. از شل نبودن همه موارد اطمینان حاصل کنید.

با دانستن اطلاعات فوق و انواع ماشین های لیزری و انواع دستگاه های لیزر حتمامی توانید در ارائه خدمات موثر و مفید به افراد ،بهتر عمل کنید .

 به خدمات 4 گانه زیر توجه فرمایید:

خدمات برش لیزری فلزات

خدمات برش لیزری غیر فلزات

خدمات حکاکی لیزری فلرات
خدمات حکاکی لیزری غیر فلرات

دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 3:34 عصر

 

چگونه از حکاکی لیزری بر روی آکریلیک بهترین نتیجه را دریافت کنیم؟

آشنایی با خدمات حکاکی لیزری

برای حکاکی لیزری بر روی آکریلیک میتوان از دستگاه برش لیزر و حکاکی استفاده نمود. به عنوان یک قانون کلی، ورقه های آکریلیکی که برای برش لیزری مورد استفاده قرار می گیرد دارای یک کاغذ محافظتی است که باعث می شود ماده مورد نظر از خراش و ایجاد اسیب در امان بماند. این کاغذ یک فیلم قهوه ای رنگ با پوشش چسبناک است که در هر دو طرف ورقه اعمال می شود. این موضوع بدین معنی است که به طور پیش فرض همه ورقه های آکریلیکی دارای ورقه محافظ در هر دو طرف خود هستند. تنها یک استثنا برای این مورد وجود دارد و آن هم آکریلیک های آینه ای است که تنها بخش آینه ای آن محافظت می شود. ورقه محافظتی در پایین ماده باید باقی بماند تا بتواند از آتش گرفتن در طول حکاکی لیزری جلوگیری نماید.

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری غیر فلزات

اگر فایل طراحی حاوی وکتور/راستر سنگین برای برش یا حکاکی لیزری باشد،این ورقه در سطح بالای آن باقی می ماند. با اینحال اگر قصد دارید فایل وکتوری/ راستر متوسط تا سبک را برش دهید یا بر روی آن حکاکی لیزری نمایید، ورقه محافظتی باید از سطح بالایی برداشته شود. این موضوع بدین معناست که اگر انواع مختلفی از حکاکی را در طراحی خود دارید باید لایه محافظتی را بردارید.
مواردی که تا به حال بیان کردیم، فرآیندهای پیش فرض بود. شما می توانید بسته به نیاز خود سفارش را تغییر دهید . به خاطر داشته باشید که ورقه محافظتی نه تنها آکریلیک را از خراش و ایجاد نشانه محافطت می کند بلکه از گرم شدن بیش از حد ان در طول فرآیند برش لیزری و نیز تغییر رنگ ناشی از این گرما جلوگیری می نماید. همانطور که در شکل پایین مشاهده می کنید؛ کاغذ باقیمانده بعد از برش لیزری، باعث شده است نتیجه تمیزتری حاصل گردد. دلیل دیگری که برای قرار دادن کاغذ بر روی آکریلیک وجود دارد این است که می توانیدحکاکی های لیزری  سنگین خود را به راحتی با رنگ پر کنید. مطمئن شوید که تا زمان خشک شدن رنگ، کاغذ بر روی آکریلیک باقی می ماند.


سه شنبه 95 مهر 13 , ساعت 5:30 عصر

چگونه از لیزرهای Epilog برای حکاکی طراحی، لوگو و عکس استفاده کنیم

خدمات حکاکی لیزری

آیا شما نیز به دنبال لیزری هستید که بتواند بر روی چوب، آکریلیک، پلاستیک، سنگ مرمر و سایر مواد حکاکی کند؟

خدمات حکاکی لیزر غیر فلزات

شما می توانید از سیستم لیزری Epilog برای حکاکی طراحی های ظریف بر روی مواد مختلفی استفاده کنید. این سیستم همانند یک پرینتر به رایانه شما متصل می شود و می تواند طرح هایی که شما با استفاده از برنامه های گرافیکی مختلف ایجاد کرده اید را برش دهد. کافیست اندازه کاغذ را به همان اندازه ای که قصد حکاکی اش را دارید تغییر دهید، تصویر مورد نظر خود را ایجاد نمایید و آن را به دستگاه لیزر بفرستید. همچنین می توان مواد بسیاری را با همین سیستم برش داد. بهترین روش برای توصیف نحوه عملکرد این لیزرها، مقایسه آن با مواردی همچون لیزرهاست. با استفاده از فناوری های مشابه، تصاویری که قرار است بر روی کاغذ پرینت شود گرفته می شود اما در عوض از پرتو لیزر CO2 برای حکاکی لیزری و برش لیزری مواد مختلف استفاده می شود.
• لیزر: منبع لیزری Co2 ، 30 الی 120 وات
• مواد لیزر حکاکی: چوب، آکریلیک، پلاستیک، چرم؛ پارچه؛ فلزات پوشش داده شده، آلومینیوم آندی، سرامیک و غیره
• مواد قابل برش: چوب، آکریلیک، پلاستیک، پارچه، چرم، ملامین؛ کاغذ، لاستیک؛ چوب پنبه

مزایای استفاده از لیزرهای CO2 برای حکاکی:

• لیزر از پرتوهای نور به عنوان ابزار حکاکی لیزری استفاده می کند. بنابراین هیچ بخشی از دستگاه در واقع موادی که باید بر روی آنها حکاکی لیزری شود را لمس نخواهد کرد.
• شما به سیستم های مخصوص برای نگهداری ماده مورد نظر نیاز ندارید. این موارد در دستگاه برش لیزری Epilog کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
• حکاکی با لیزر یک نشانه ظریف و دائمی ایجاد می کند. تصاویر با رزولوشون 1200 نقطه در هر اینچ حکاکی می شوند.
• کیفیت حکاکی برای بازتولید گرافیک ها بی بدیل است.
• لیزر یک روش بسیار سریع برای سفارشی سازی محصولات فراهم می سازد. با استفاده از سیستم های لیزری، می توانید یک نمونه تولید کنید، آن را در لیزر بگذارید و هر چقدر محصول که خواستید با آن حکاکی کنید.
برای اینکه بتوانیم نیازهای شما را برآورده سازیم چهار خط تولید مختلف برای سیستم های حکاکی با لیزر خود فراهم کرده ایم. شما می توانید بنا به نیاز خود از میان آنها یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

تصاویری برای حکاکی کردن در چند مرحله ساده:
ابتدا تصویر خود را وارد کنید یا اسکن نمایید. تصویر خود را از برنامه های گرافیکی ایمپورت کنید. اندازه کاغذ را تعیین کرده و سپس تصویر را به حالت سیاه سفید تبدیل کنید. از آنجایی که ما کار حکاکی خود را بر روی آلومینیوم آندی انجام می دهیم، آن را برعکس کردیم.حالا سرعت و قدرت دستگاه لیزری تعیین کنید. شما می توانید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید. کار چاپ را به سیستم بفرستید تا حکاکی را انجام دهد. حالا دکمه Go را فشار دهید تا لیزر کار خود را آغاز نماید و در نهایت محصول با کیفیت و تمیزی را به شما ارائه دهد. خوب کار شما به اتمام رسیده است. با این مراحل ساده توانستید حکاکی مورد نظر خود را انجام به راحتی و بدون هیچ سختی انجام دهید.

بالاترین رزولوشون حکاکی در لیزرهای Epilog چقدر است؟
یک سیستم لیزری Epilog می تواند تا رزولوشون 1200 نقطه در هر اینچ را حکاکی لیزری کند. اینکار به شما اجازه می دهد به بالاترین کیفیت حکاکی دستیابی پیدا کنید. حتی در سرعت های بالا نیز لیزر موجود، دقت بسیار بالایی خواهید داشت.

چرا این سیستم بهتر از لوله های لیزر شیشه ای است؟
با استفاده از لوله هایی که از فلز به همراه اجزای سرامیکی تشکیل شده است؛ می توان لیزر را با سرعت بیشتری به کار انداخت.همچنین تمامی انواع دستگاه لیزر با هوا خنک می شوند و نیازی به سیستم خنک سازی با آب نیست.
از کجا می توان اطلاعاتی در مورد نصب و راه اندازی این سیستم ها به دست آورد؟
شما می توانید از راهنمایی مشاوران ما کمک بگیرید. به صفحه تماس با ما بروید و از آنجا اطلاعات تماس را دریافت نمایید.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ