سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص کریم و بزرگوار، نزد خداوند، خرّم و با پاداش است و نزد مردم، محبوب و باشکوه . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 شهریور 16 , ساعت 1:48 عصر

حکاکی بر روی سنگ در ابتدا به صورت دستی بوده و از ابزارهای دستی استفاده می شدکه این کار باعث صرف زمان بر بود و احمال خطا در کار بالا می رفت رفته رفته  از دستگاه های cnc با مته های مخصوص استفاده شد که با استفاده از این دستگاه ، امکان ایجاد طرح های متنوعی به وجود آمد ، البته این دستگاه هانیز عیب هایی داشتند در بعضی مواقع دستگاه درحال اجرای طرح ،خطا داده و یا این که نوک مته ها روی بعضی از سنگ های سخت چندین بار حین اجرای کار میشکست .
با آمدن دستگاه های لیزر نه تنها این مشکلات به طور چشمگیری کاهش یافت و به حداقل ممکن رسید بلکه  در مدت زمان کوتاهی طرح های پیچیده با کیفیت عالی اجرا شد.
برای این کار ،از طرح مورد نظر یک اسکن گرفنه می شود و سپس به وسیله کامپیوترآن را در یک برنامه دو بعدی اجرا کرده و بعد از تنظیمات لازم در نرم افزار لیزر آن را بر روی سنگ مورد نظر خروجی میگیرند.
آثار سنگی حکاکی شده توسط لیزر هم زیبایی و ظرافت مخصوص به خود را دارد و هم  ماندگاری آن باعث می شود مشتریان علاقه بیشتری به استفاده از این ماشین هاداشته باشند.

 

 کاربرد حکاکی لیزری سنگ در زیر آمده است:

  • حکاکی تصویر و متن روی سنگ مورد استفاده در مقبره ها
  • تزیین سنگ برای نمای داخل و یا خارج ساختمان
  • حکاکی تصاویر افراد به عنوان هدیه یا برای استفاده شخصی
  • حکاکی لوح های سنگی یادبود
  • حکاکی تصویر لوگو یا مارک تجاری شرکت ها برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی سنگی
 
 
 
 
 

یکشنبه 95 شهریور 7 , ساعت 7:59 عصر

خدمات حکاکی لیزر

خدمات حکاکی لیزر کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد.  حکاکی لیزر ایجاد نقش و نگار های از پیش طراحی شده بروی اشیا می باشد. بسیاری از شرکت ها  میتوانند با مشاوره با کارشناسان پرسناژ محصول مورد نظر خود را یافته و مورد استفاده قرار دهند.

خدمات این حوزه مجموعه پرسناژ شامل خرید، فروش ، پشتیبانی و تعمیر دستگاه های لیزر حکاکی است.

ارائه خدمات حکاکی لیزر

خدمات حکاکی لیزر در دو دسته بندی کلی تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

خدمات حکاکی لیزر فلزات

با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی لیزر انجام میشود. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار ( قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات حکاکی لیزر غیر فلزات

حکاکی با لیزر را می‌توان روی هر ماده و متریالی از جمله چوب، سرامیک و مواد آلی انجام داد.از جمله صنایع دیگری که در آن ها خدمات حکاکی لیزر کاربرد دارد صنایع دستی، چوب، کاغذ و شیشه و صنایع الکترونیک و سنگ و چرم و…است.

خدمات ارائه شده توسط دستگاه های حکاکی لیزری می توانند بر اساس نیاز های مشتریان  باشد که شامل خدمات حکاکی لیزری صنعتی و نیمه صنعتی است  و متناسب با متریال.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ